lørdag 28. november 2015

Advent

Jeg liker denne førjulstida, når man kan begynne å pynte med svibler, lilla lys og adventstjerne.

Har lagd noen små og en litt større dekorasjon med svibler og mose. Her har jeg plantet de i små skåler.





På et fat med konglekransen rundt. Har lagt en lyslenke under kransen som ga en koselig effekt.



Og selvfølgelig i norgesglass.


Lagde en moseball også. Her har jeg brukt papir som jeg krøllet sammen til en ball, kledde den med plastfolie og festet mosen med sølvtråd.


Her har jeg brukt 4 flasker til adventslys. Det er flasker som det har vært forskjellige typer sauser på.


Limte på hamptråd, festet på blonder, et "anheng" og satte på lysholdere.



Lagde en kjegle av papp. Festet på tuja med sølvtråd.


Og til slutt en vase med litt pynt i.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar