lørdag 21. november 2015

Krans av kongler og tre av kastanjenøtter.

I dag har jeg lagd en krans av kongler. Først tok jeg en ståltråd og formet den som en sirkel. Deretter surret jeg bjørkekvister rundt, som jeg festet med en tynnere ståltråd. Limte på furukongler med limpistol. Til slutt malte jeg en del av konglene med akrylmaling i sølv, lilla og hvitt.



Her har jeg lagt den på et lysfat med to kubbelys.






 Og her med lyslenke rundt.




Man kan også sette lysholder på selve kransen og bruke den til advent.





Jeg har også lagd et tre av kastanjenøtter. Har brukt en kjegle av isopor som jeg malte brun. Kastanjenøttene limte jeg på med limpistol.



Og her er norgesglasset med lys i lokket. Pyntet med snø, lerkekongler og en fugl.


1 kommentar:

  1. Hei og Wow!! såå mye fint du har laget!
    Jeg kribler litt til å få laget noe fint til advent/jul.:)
    ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett